now-and-then

Alla inlägg under juni 2012

Av Klara Kilbo - 5 juni 2012 20:06

Hej igen, nu e jag här igen. 

på sistone har väll inget speciellt hänt vad jag vet.... Men sommaren kommer närmare med stormsteg och därmed alla dess jippon

  • Skolavslutning-9 dagar kvar - ja, det säger ju sig självt
  • liseberg-9 dagar kvar - resa till liseberg med skolan
  • Bengtsforslägret- 12 dagar kvar - läger med alla före detta Konfisar
  • Födelsedag- 61 dagar kvar - jag fyller femton
  • Båten - 102 dagar kvar - Finlandskryssning med kristna ungdomar från hela sverige
  • Husvagnssemester genom norge- det är inte bestämt när - återigen säger det sig självt

Det kommer bli jätte kul i sommar med alla dessa planer inlagda i planeringen. Ja, vem vet, jag kanske träffar någon av er på Båten. Hör gärna av er då! hör av er i alla fall vetja! hihi

Ännu en nyhet är att jag är käääähr, i en viss Mr. W.  Det inte så lite frustrerande är att han är tre år äldre... hm     men vi ses! Adios och ursäkta för ett rörigt inlägg!












Av Klara Kilbo - 5 juni 2012 20:06

Hej igen, nu e jag här igen. 

på sistone har väll inget speciellt hänt vad jag vet.... Men sommaren kommer närmare med stormsteg och därmed alla dess jippon

  • Skolavslutning-9 dagar kvar - ja, det säger ju sig självt
  • liseberg-9 dagar kvar - resa till liseberg med skolan
  • Bengtsforslägret- 12 dagar kvar - läger med alla före detta Konfisar
  • Födelsedag- 61 dagar kvar - jag fyller femton
  • Båten - 102 dagar kvar - Finlandskryssning med kristna ungdomar från hela sverige
  • Husvagnssemester genom norge- det är inte bestämt när - återigen säger det sig självt

Det kommer bli jätte kul i sommar med alla dessa planer inlagda i planeringen. Ja, vem vet, jag kanske träffar någon av er på Båten. Hör gärna av er då! hör av er i alla fall vetja! hihi

Ännu en nyhet är att jag är käääähr, i en viss Mr. W.  Det inte så lite frustrerande är att han är tre år äldre... hm     men vi ses! Adios och ursäkta för ett rörigt inlägg!












Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kristen, musikalisk och mig själv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards