now-and-then

Alla inlägg under januari 2012

Av Klara Kilbo - 28 januari 2012 11:08

nu har vårat nternet kollapsat igen!! Blir så pissed! men nu är jag hos amandas pappa i Tenhult, så nu sitter jag på amandas dator och bloggar lite och kollar runt. vi ska iväg till A6 (shoppingcenter) och kolla lite, bl.a köpa the sims 3, så jag hinner inte skriva så mkt

Adjö!

Av Klara Kilbo - 15 januari 2012 08:20

Suck! Vaknade nyss och är så himlans trött. Somnade någon gång efter två igår. Så nu sitter jag här och kollar runt på nätet på mobilen. Jag avskyr att vakna såhär tidigt när man somnade något sånär sent! Hursomhelst, gomorgon!

Av Klara Kilbo - 13 januari 2012 19:58

Tjenare! Nu sitter jag här i soffan hos pappa och bloggar. Varje gång jag här försökt lägga upp en bild på min syrra så har hela systemet krachat och allt har försvunnit -.-' suck.. Hursomhelst så har fredag den trettonde som vanligt varit en av de bästa dagarna för mig. (Det e något som e skruvat i min skalle eller något) hela dagen hat vatiy toppen om man bortser från när jag hyllade på lampan och min "skadade" axel gjorde jätteont! :-P hur har fredag den trettonde vart för er? Lämna gärna en komentar, har inte får någon på länge. ;) tjarå!

Av Klara Kilbo - 8 januari 2012 20:15

Tjenare! idag var jag i stallet med min syster och hennes kompis. dom hade stalltjänst och jag älskar att va i stall och pyssla så jag följde med. vi var där från 12 till 16 fast det kändes som typ knappt en timma. sen när vi kom hem var det, tjoff in i dushen och sen hade vi besök så det har varit en trevlig dag! nu så ska jag städa undan lite i köket och sen kl 21.00 ska jag se på Australia på Tv.4!    rekomenderas! den är riktigt bra!   släng gärna ett öga. det är typ en drama-romantisk-komedi. Typ.... I alla fall så måste jag gå och fixa i köket nu så Adios! //Loser like me   

Av Klara Kilbo - 8 januari 2012 19:46

1.favoritplats

2.bästa årstiden

3.favoritperson

4.syskon

5.bästisen

6.någon jag saknar

7.bästa högtiden

8.bästa boken/serien

9.bra blogg

10.husdjur

11.det här gymnasiet vill jag gå på

12.favoritpryl

13.husdjur

14.favoritbild  

min absoluta favoritperson är min Morfar!

Av Klara Kilbo - 7 januari 2012 16:34

1.favoritplats

2.bästa årstiden


3.favoritperson

4.syskon

5.bästisen 

6.någon jag saknar

7.bästa högtiden

8.bästa boken/serien

9.bra blogg

10.husdjur

11.det hät gymnasiet vill jag gå på

12.favoritpryl

13.hobby

14.favoritbild


Jag älskar hösten pga färgerna. och så älskar jag att sitta inne på en regnig dag och se på film!

//Loser like me    




























Av Klara Kilbo - 6 januari 2012 23:49

Hej hej! jag tänkte att jag skulle ha någon sorts utmaning, asså att jag lägger upp en bild med ett visst tema varje gång jag e inne.    

1.favoritplats

2.bästa årstiden

3.favoritperson

4.syskon

5.bästisen

6.någon jag saknar

7.bästa högtiden

8.bästa boken/serien

9.bra blogg

10.husdjur

11.det här gymnasiet vill jag gå på

12.favoritpryl

13. hobby

14 favoritbild


min favoritplats är varsomhelst nära vattnet!


//Loser like me 

Av Klara Kilbo - 5 januari 2012 19:38

hej! hoppas ni har det bra vart ni än e! jag tänkte att jag skulle lägga upp några bilder från i julas och från nyår :) och ksk en och en från nån annan gång :)

                   


Presentation


Kristen, musikalisk och mig själv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards