now-and-then

Alla inlägg under december 2011

Av Klara Kilbo - 29 december 2011 15:03

idag kommer vi får  gäster igen! det blir ingen lugn och ro här inte! igår vet det ju "julafton" och då hade vi massa gäster. (JAG FICK EN GITARR SOM JAG TRODDE   ) och idag får vi fyra gäster igen! sen i övermorron ska vi till Fettsund (jag vet -.-) och fira nyår. strax efter det ska vi nog hem till sverige igen :) då får vi ses då. just nu har jag precis kommit hem från en shoppingtur. jag köpte en sak till gitarren, ett par byxor och en jacka. nu sitter jag i soffan och slappar. men vi ses när vi ses.
// Loser like me   

Av Klara Kilbo - 28 december 2011 14:50

hej allihopa och god jul :) tja för min familj i alla fall. ska fira med min pappas del av familjen idag. det är idag jag får reda på om det är en gitarr. vill veta!! Jag e jävligt trött för att jag blev lite sen igår. runt fyra somnade jag. som dom sa på nån film jag såg "its almost so late that its early". ja nu är det en del att fixa på en timma så nu får jag gå.

//Loser like me   

Av Klara Kilbo - 27 december 2011 14:35

jag fick en förfrågan om att länka en tjej om hon länkade mig så jag tänkte "vrf inte länka några fler"

rulessuck.bloggplatsen.se

astablogg1.bloggplatsen.se

photoobymee.blogg.se

bloggenbyme.bloggplatsen.se


titta gärna in på allihop av dom :)



idag vaknade jag ganska exakt 12.00 och sen dess har jag bara softat. äter frukost just nu faktiskt. det var egentligen meningen att jag och hanna skulle ta tåget till oslo men det blir nog inte av. i morgon får jag reda på om det gömmer sig en ny gitarr i paketet och hjälp var jag hoppas. det är nog dumt egentligen men ja ja. hoppas ni tittar in igen!


// Loser like me   

Av Klara Kilbo - 26 december 2011 18:18

Halloj! idag har varit en ganska snabb dag. vi hade knappt vaknat när pappa kom in och sa att det snart var frukost. efter vi hade sminkat oss och så skulle vi dra till Nordby, ett av sveriges största shoppingcenter. där gick jag och syrran runt och kollade. eller, ja, hanna kollade och jag gick runt. e inte mycket för det där med shopping, kan det bero på att jag aldrig har pengar? hm... efter det hade pappas tjej lovat oss att åka och kolla på en häst som hon kanske ska få vara fodervärd på gratis. där såg jag den absolut finaste häst jag sett i mitt liv. den var stor och ganska robust, svart förutom bläsen, längst ner på benen och på en fläck på ryggen. och det mest speciella med den var att den hade ljusblåa, nästan vita ögon. Jättevacker var den i alla fall. och nu sitter jag här och berättar för er och försöker att inte vara alltför tråkig. hoppas jag lyckas!   


tjillevippen//Loser like me  

Av Klara Kilbo - 26 december 2011 01:35

dyka från en klippa 

hoppa fallskärm

  gifta mig

  dyka i barriärrevet

  tatuera mig likande denna'


ha en romantisk picknik under stjärnorna



gå upp för alla trappor i Eiffeltornet
  åka jorden runt


det var några av sakerna jag vill göra innan jag dör


 //Loser like me


Av Klara Kilbo - 26 december 2011 00:46

tjenare nu e jag tebax efter alla julklappar och all julmat och godis. hoppas ni har haft det bra och att ni fick det ni ville ha :) jag fick i alla fall följande (om ni bryr er.. :P)

  • två st. tröjor
  • ett halsband
  • ett par byxor
  • tvål, body cream, hand cream
  • prydnadsängel
  • bok
  • en ryggsäck
  • ögonskuggspensel
  • en ring (favvopresenten)

på onsdag ska vi fira jul med pappa och jag har starka misstankar om en ny gitarr  

känner mig som ett barn på julafton! Vänta...


vad har ni fått eller vad är ni gladast över?


adjö alla ni// Loser like me


Av Klara Kilbo - 22 december 2011 17:00

Yes! internetmodulen är nu här! men jag är inte den som skriver varje dag så vi ses när vi ses :)


hursomhelst så är det jullov () nu och jag försöker slappna av och sova så mycket jag kan. Ingen framgång på slappna-av-fronten... har SÅ ont i huvudet. hoppas det blir bättre tills på lördag (hade jag läst detta hade jag tänkt "vad då, vad är det på lördag"  ) . man vill ju inte sitta på julafton med all mat och alla paket med spränghuvudvärk! hoppas nu har det bra i den snöfria kylan (eller snörika) och att ni får en mysig och trevlig jul. jag vet, jag vet jag skriver inte mycket men less is more. oftast.... Tja, jag tänkte ge er en värmande bild mitt i vinterkylan:


 

Jag har tagit den   

// Loser like me   

Av Klara Kilbo - 18 december 2011 11:49

Jag har nämnt i min presentation att jag fotograferar lite smått så jag tänkte: "varför inte lägga upp en liten bild" okay, nä så tänkte jag inte men här kommer en bild i alla fall:

 

Presentation


Kristen, musikalisk och mig själv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards