now-and-then

Alla inlägg under december 2011

Av Klara Kilbo - 18 december 2011 10:43

idag är det bara 6 dagar kvar till doppare-dan. det är alltså dan före dan före dan före dan fö....äh skit samma. 
jag vaknade vid 09.50 och då försökte jag smyga mig ner från loftsängen för att knipa åt mig datorn utan att väcka syrran som sover i soffan under. success! fast hon vaknade förstås sen av mitt hopplösa nysande. sen gick jag in här men datorn dog och så var det massor jag behövde fixa..... -.- sen funkade det! då gick jag in hit igen och nu är jag här. idag ska jag åka hem igen så då ses vi nog inte så mycket innan jul. jo kanske nån gång i veckan nu om jag skriver från min kompis dator. hursomhelst, jag är sjukt nervös för betygen som jag får på onsdag. vet inte varför men det är ju mina första betyg så det har nog en hand med i spelet... vi har redan fått reda på några av dom. jag måste ha problem med mitt språksinne för mina betyg i språk e helt omvända. svenska-C. engelska-B spanska-A. borde ju egentligen vara tvärt om med tanke på hur länge jag har läst språken :P men nu ska jag käka frukost så vi ses och

Feliz navidad (god jul på spanska)

// loser like me  

Av Klara Kilbo - 17 december 2011 20:00

Hej och välkomna hit till mig!

 Jag är en bubblig, sprallig tjej på fjorton vårar. mina föräldrar e skilda så jag bor på två ställen. i Moss (Norge) och i lilla Lysekil på västkusten. hemma på västkusten har vi tyvärr inget modem för tillfället så är detta en "varannan-helg-blogg"

när jag är i Norge ska jag skriva så tangenterna glöder och bjuda på mig själv! hoppas ni gillar min blogg och att ni kommer tillbaka!

//Loser like me   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kristen, musikalisk och mig själv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards